Plugg, plugg och mera plugg!

Denna vecka kommer bli rätt så stressig har jag listat ut. Har jag och pluggar fortfarande till företagsekonomiprovet vi har imorron. Det går väll rätt så bra förutom att det är krångligt med alla olika begrepp som enligt mig betyder i stort sätt samma sak :P Imorron ska jag plugga till matte nationella som jag måste få MVG på annars får jag inte det i slutbetyg :( På fredag ska jag skriva klart min engelska redovisning som jag knappt har börjat med "/ Till på fredag måste jag även kunna min dikt jag ska läsa + alla lucia sångerna :( Inte för att det kommer vara ett problem men jag känner att jag varken har tid eller lust just nu. Men jag vet att jag kan så nu ska jag fortsätta plugga!

Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0