Musikskolan

Solosång:
Igår hade jag sånglektion som vanligt och eftersom att jag har ont i halsen och är förkyld så fick jag spela piano istället :P Det var roligt även fast vi inte gjorde så mycket. Jag gillar att spela piano men jag är inte så bra på det, tyvär ;) Jag har även funderat på att börja ta pianolektioner men det finns ett problem. Man får igentligen bara ha en kurs åt gången och anledningen till att jag har 2 är att Helena (chefen) ville sattsa lite på mig och Sohejla. Så några pianolektioner kommer det inte bli "/

Gitarr:
Jag har nyss kommit hem från gitarrlektionen och har nu börjat med "Happy Xmas(War is Over)". Ackorden till Winter Wonderland stämde inte alls så att det var onödigt att lära sig dom :P Detta var den sista lektionen som jag spelar själv. Nästa vecka har jag en lektion som är 1 timme lång med bl.a. Mickan och Sohejla. Det ska bli intressant ;)

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Du har skrivit fel på länken till min blogg :P Den heter michaelabjorkphoto inte foto :) <3

2010-12-02 @ 23:48:54
URL: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0