Lyckad kväll! :D


Detta fina inlägg fick jag i natt efter en låååååång pratstund med många beslut :D

Vi bestämde att vi ska söka till idol tillsammans! För mig har idol varit en dröm ända sedan jag började sjunga och eftersom att jag inte hittar i stan, inte hade någon att gå med och inte har en blekaste aning om vad jag ska sjunga så har jag inte trott att det kommer hända. Men nu när Tewar föreslog att vi skulle gå tillsammans så känns det som att drömmen har blivit till verklighet! Jag ser fram emot det som ett litet barn ser fram emot julafton :P

Snacka om att jag är tacksam för att Gunn (musikläraren) fick med mig i skolkören för annars hade detta aldrig hänt! Och det hade varit väldigt tråkigt för jag vet iallafall några som skulle bli väldigt stolta om jag sökte till idol! (mormor) haha :P

Jag kan ju säga att jag inte sov så mycket i natt efter den här pratstunden. Jag sov väll kanske 6 timmar och det är INTE normalt för att vara jag! Jag vaknade till och med halv 9, bara det är helt sjukt! haha. Vi får se hur länge jag klarar att vara social ikväll då vi har som tradition att spela bingolotto eftersom att det är uppesittarkväll :P

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0