Döds trött!

Tjena mors! Idag gjorde jag första delen av Nationellaprovet i Matte A. Jag blev klar före sista inlämningstiden men jag satt ändå kvar och skrev dit lite mer uträkningar eftersom att jag behöver ha ett MVG på det här provet om jag ska kunna få det i slutbetyg! Det känns bara lite stressigt. Jag tror iallafall att det gick bra för jag var helt slut efter! Och det är jag fortfarande.

Efter provet var det lucia rep och jag har fortfarande inte fått prova kronan! Det stör mig jättemycket eftersom att det troligtvis kommer göra jätteont att få stearin på sig och då kan det ju vara bra om man vet hur det känns. Men nej så blev det inte! Repet gick väll ganska bra, kunde ha gått bättre. Men jag hoppas att det blir bättre imorron.

Nu ska jag äta pankakor! :D
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0