De senaste dagarna

I söndags gick jag upp ganska tidigt för att åka till Centrum och köpa julklappar. Jag köpte även en bok till mig själv som heter "Emma Mias dotter" och är den 4 boken i "Gömda" serien. Direkt när jag kom hem så ringde Molly som ville att jag skulle sitta barnvakt så att hon skulle slippa föjla med och handla. Det var altså där jag var hela kvällen för de som undrade :P

Måndagen var ingen rolig dag. Vi fick då veta att Vilundas glada, snälla fritidsledade fått hjärtstillestånd på gymmet och inte klarat sig. Jag tror aldrig att det har vart så dålig stämning på den skolan förut. Det var nästan helt knäpptyst på dagen och hela skolan låg i sorg. Vi gick på en jättefin minnesstund för Salaam! Själv så kände jag inte honom men jag hade ju pratat med honom ibland så jag trodde inte att jag skulle börja gråta för jag brukar inte ha så lätt för det. Men när Tewar sjöng "Fields of gold" för oss och för honom så kännde jag att jag inte kunde hålla tilbaka tårarna. Speciellt inte när hon bröt ihop! Då brast det för mig också. Men hon var väldigt duktig, som alltid och har en fantastisk röst!
Efter skolan gick jag och kollade på Stellas Luciatåg på dagis och sedan följde jag med dom hem och spenderade även denna kväll där :P

Idag måste jag dock stanna hemma och plugga matte inför matte nationella som vi har imorron! :O Jag hoppas värkligen att det går bra för mig! Mitt betyg hänger ju som sakt på det!

Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0